Docela jistě jste se s tím již někdy setkali. Na nějaké akci jste zcela zadarmo obdrželi drobný reklamní předmět. Přívěsek na klíče, propisovací tužku, nebo něco pro děti. A na tom byla reklama firmy. Té firmy, která nechala předměty potisknout a také třeba i vyrobit. Tím se tedy vlastně zviditelnila. A o to přece v tomto případě šlo. Pokud si chcete něco koupit, musíte vědět kde nebo od koho. Takže když sháníte lyže na zimu, asi těžko půjdete do knihkupectví, nebo do řeznictví. Víte kde je máte koupit, ale netušíte, od které firmy. A tu váš pohled padne na přívěsek, nebo tužku a hned máte jasno.
Přece od firmy, kterou máte u sebe, tedy ne tu firmu celou, ale jejich logo či název. To s těmi lyžemi je samozřejmě pouhý příklad. Může to být něco naprosto jiného. Cokoli. Jakékoli zboží, ovšem také služba, třeba prodej zájezdů, nebo nemovitostí. Každá firma musí vydělávat a pokud ne, krachne. To je jeden z důvodů, aby si udělala reklamu, a to třeba právě formou reklamní tužky. Ta se totiž neváže na jedno místo, jako klasická reklama, třeba i obrovská na billboardu. Tato drobnost se může dostat do celého světa, od Aše až po Zanzibar. Člověk si ji vozí s sebou jako pomocníka, když si chce něco poznačit.
A vždy když to udělá, má na očích logo či název firmy. Ta do toho investovala pár korun, ale má za to statisícové zisky. Za maličkost. No není to prima? Ano, z maličkostí velké věci rostou, jak praví známé úsloví a každá firma je jistě vděčná za každou reklamu. I za tu malou a drobnou. I ta se počítá a ve finále se promění všechny ty maličkosti v kapitál. Možná i vy máte nějakou malou firmičku, nebo vlastníte velký podnik. Proto neváhejte využít příležitosti a zaopatřit se takovými reklamními tužkami. Nemusíte složitě bádat, kde byste k nim přišli, stačí jen kliknout na odkaz výše a máte rázem po starostech.